Werken bij MVV Maastricht?

MVV is dé betaald voetbalclub uit Maastricht, opgericht in 1902. MVV is een voetbalclub met een rijke traditie.

Vacature medewerker ticketing en publieksmarketing

MVV MAASTRICHT

MVV is dé betaald voetbalclub uit Maastricht, opgericht in 1902. MVV is een voetbalclub met een rijke traditie. De sportieve ambities zijn te strijden om een plek in de Play-Offs zodat de Eredivisie binnen bereik komt. MVV is voor de regio de plek waar sportieve, maatschappelijke en business activiteiten samen komen.

MVV Maastricht speelt haar thuiswedstrijd in Stadion de Geusselt voor gemiddeld 4.500-5.000 toeschouwers. Iedere wedstrijd kan de club rekenen op haar fanatieke achterban.

Naast voetbal is MVV zeer actief op gebied van maatschappij. Een gezonde levensstijl wordt via allerlei maatschappelijke activiteiten gepromoot. Ook talentontwikkeling staat hoog in het vaandel. MVV doet dat samen met haar stakeholders zijnde sponsoren, supporters, gemeente en maatschappelijke instellingen.

MVV is traditie, passie, talent en betrokken.

Medewerker Ticketing en publieksmarketing (40 uur)

MVV zoekt per direct een medewerker ticketing en publieksmarketing. Hij/Zij zal verantwoordelijk zijn voor ticketing, marketingactiviteiten (B2C en B2B), merchandise. Verder zal deze medewerker ook medeverantwoordelijk zijn voor de PR & Communicatie. Hij/zij rapporteert aan de Algemeen directeur en wordt onderdeel van een klein hecht team dat met elkaar MVV naar een nog hoger niveau tilt.

Hoofdtaken

  • Ticketingbeleid opmaken en uitvoeren.
  • Contact hebben met supporters via e-mail, telefoon en balie.
  • Verantwoordelijk voor seizoenkaartenkaartenverkoop en kaartverkoop bij thuiswedstrijden en bijhorende administratie.
  • Verantwoordelijk voor merchandise verkoop en bijhorende administratie.
  • Medeverantwoordelijk voor opzetten en uitvoeren van het marketing-/communicatiebeleid
  • Medeverantwoordelijk voor website, app en social media.
  • Beheren van FRM/CRM-systeem en e-mailmarketingcampagnes.
  • Bedenken en uitvoeren van marketingactiviteiten (B2C en B2B).
  • Bijhouden van nieuwe trends op het gebied van ticketing, marketing en communicatie.
  • Aansturen van vrijwilligers zowel op als buiten de wedstrijddagen.

Wat vragen wij?

  • HBO werk-en denkniveau.
  • 1 tot 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie (starters met een relevante stage-ervaring kunnen ook solliciteren).
  • Zeer goede kennis van Microsoft Office, FRM/CRM, CMS en social media.
  • Goede kennis van de ontwikkelingen op het gebied van marketing-/communicatie.
  • Ervaring in ticketing en/of voetbalwereld is een pré.

Persoonlijke kwaliteiten

  • Communicatief en sociaal zeer vaardig;
  • Initiatief nemen;
  • Flexibel, daadkrachtig, gedreven, wil om te winnen;
  • Servicegericht;
  • Zorgvuldig, georganiseerd en creatief.

Wat bieden we jou?

Naast passende arbeidsvoorwaarden bieden wij je een werkomgeving met ruimte voor talent, creativiteit en persoonlijke groei. Het gaat om een aanstelling voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband.

Jouw reactie

Ben je enthousiast? Solliciteer dan direct door je motivatie met CV vóór 30 december naar Stijn Provoost te sturen: stijn.provoost@mvv.nl.

Zoeken

Social Media

Partner Worden?

Ben jij ondernemer in Maastricht of omstreken?

Meld je dan nu aan en krijg een eigen bedrijfspagina.

Stuur een mail naar info@maastrichtcentraal.nl